Re: POMOCY RPC Bład

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 22:42:19 MET DST

 "Łukasz Banaśkiewicz" napisał :
> Zamykanie zostalo zainicjalizowane przez ZARZADZANIE NT/SYSTEM
>
> Wiadomosc
> System windows musi byc uruchomiony ponownie
> poniewaz usluga Zdalne Wywolanie Procedur (RPC)
> zostala nieoczekiwanie przerwana.
>
> i za minute RESET :(
>
> Chyba mi to się zaczęło robić po zatrzymaniu usługi Posłanieć, bo mi jakieś
> głupoty wyskakiwały.
>
> Mam WinXP Pro SP1, Athlon 1Ghz, 386mb ram, Geforce2 ti, Neo+
>
> Co z tym zrobic ?

Ciekawa sprawa - mam to samo!
Ale sądzę,że to nie wina Posłańca, bo tego mam wyłączonego od dawna...
Zresztą, pisze wyraźnie, ze to usluga Zdalne Wywolanie Procedur (RPC)... Cokolwiek to znaczy...
I, o dziwo, posługując sie Pomocą i obsługą techniczną dołączoną do WinXP znalazłem i uruchomiłem ją ( Start - Uruchom - wpisz: net
stop rpcss , lub ten sam tekst z wiersza poleceń ) myśląć, że będzie O.K. A tu zonk - połączyłęm się, i po chwili ten sam patent -
nie wiem, o co tu chodzi, ale w trakcie wyłączania ( a że trwa aż całą minute, to miałem czas ) znowu wpisałem to polecenie "net
stop rpcss" i co ujzałem? Że trwa uruchamienie tej usługi! Ale była przedtem już uruchomiona... Czyli wygląda to tak, jakby po
wejściu do sieci coś zdalnie wyłączało tę usugę...A, nie napisałeś, ale myśle że też tak masz, że to się dzieje po wejsciu do
sieci - puki nie uruchamiam netu wszystko śmiga O.K. Ale tylko tak strzelam, bo nie mam wogóle pojęcia, co tu jest grane... A bez
sieci jak bez łapy ;( Nawet poczty dobrze nie moge odebrać... Tego posta też wyśle "na biegu"

Jesteś przypadkiem w Dialogu? Bo tu coś upatruje powodu... Może coś im padło... Może poprawią i będzie śmigać...
A jak u innych?
Jakieś rady, sugestie?

--
.:.Jacek S.:.