Re: TV Pixelview PV-BT878P+ i WIN XP

Autor: macminer (macminer-junkout_at_polbox.com)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 13:13:36 MET DST

Yarp wrote:
> Yarp naskrobał

> Tak. A ma to jakieś znaczenie?
> Problem dalej nie rozwiązany. Ściągnąłem wszystkie wymienione wyżej
> programy/sterowniki no i dalej jest kiepsko. Najlepiej działa Chris TV.
> Tylko, że nie za nic w świecie nie mogę go zmusić, żeby wyszukał kanały
> automatycznie ( wywala jakiś błąd). Można ustawić ręcznie częstotliwość i
> wtedy działa ok, jest i dźwięk i obraz, ale robić to kilkadziesiąt razy to
> jakoś mi się nie uśmiecha.
> Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
> A BTW, czy u Was też, we właściowościach WDM audio capture wypisuje że "brak
> [...]

Ja tam używam DScalera - chodzi na czymkolwiek (np. Win98, Win98SE,
WinXP) bez żadnej instalacji sterowników. Wyszukuje kanały - ale pod
warunkiem że dopisze mu się do odpowiedniego pliku listę polskich
częstotliwości (nietrudno zrobić to ręcznie, bo stosowany w Polsce PAL
DK ma raster równo po 8 MHz).

http://www.tv-cards.com/
http://prdownloads.sourceforge.net/deinterlace/DScaler417.exe?download

--