Re: Radeon 9000 Pro - dziwne zwieszki obrazu

Autor: Witkowski Paweł (pwitkowski_at_ssn.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 14:08:53 MET DST

Użytkownik "Doggie" <doggie_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Morrowind,
>
> Ja tylko na GTA VC - Dungeon Siege i Morrowind nie posiadam...
> Moja plyta to ASUS A7V133 i nigdy nie bylo z nia problemow.
> Zaczynam zalowac ze kupilem tego Radeona....
> Pozdrawiam
> Doggie

W sumie ja też. A tak przy okazji to jakiej firmy miałeś kartę (moja to
MINT), może w tym tkwi błąd.
Z kartą dałem sobie spokój gdy przy instalacji XP Prof nie chciał mi przyjąć
żadnych sterowników. Po instalacji Catalistów po prostu się wieszał albo
resetował i wchodził w punkt przywracania. Działał tylko na standartowych
sterownikach. Co prawda pewien nie jestem, że powodem tego wszystkiego była
karta, ale po jej zminie nie mam żadnych problemów, więc...

Paweł