Re: TV Pixelview PV-BT878P+ i WIN XP

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 23:34:58 MET DST

Yarp naskrobał

> A uruchomiłeś Borga pod XP na partycji NTFS??

Tak. A ma to jakieś znaczenie?
Problem dalej nie rozwiązany. Ściągnąłem wszystkie wymienione wyżej
programy/sterowniki no i dalej jest kiepsko. Najlepiej działa Chris TV.
Tylko, że nie za nic w świecie nie mogę go zmusić, żeby wyszukał kanały
automatycznie ( wywala jakiś błąd). Można ustawić ręcznie częstotliwość i
wtedy działa ok, jest i dźwięk i obraz, ale robić to kilkadziesiąt razy to
jakoś mi się nie uśmiecha.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
A BTW, czy u Was też, we właściowościach WDM audio capture wypisuje że "brak
zainstalowanych sterownikow tego urzadzenia"? (nie ma żadnego wykrzyknika
przy ikonce, który by mówił że jest problem)
Pozdro
Hubert M