do użytkowników LCD 15

Autor: Tomek S (toms151_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 10:54:16 MET DST

Cześć
Zamierzam nabyc monitor 15 calowy LCD. Jaki polecacie model? Zależy mi na tym
żeby był tani (do 1300-1400 na giełdzie). Zastosowanie to głownie amatorska
obróbka photo, ma być uzywany razem ze skanerem do filmów. Od czasu do czasu
chciałbym zagrać na nim w Colina, czy jakąś podobną grę. Czy monitory z
deklarowanym czasem reakcji na poziomie 25 ns będą mnie zadowalały?? Czy
będzie występował zauważalny efekt smużenia w grach? W przypadku jeśli jednak
tak to będę musiał chyba kupić zwykły 17 cali.
Wpadł mi w oko taki model LG L1511s, co o nim można powiedzieć - warto w
niego wejść?
A może jakieś inne modele z tych tańszych: Belinea, Samsung??
No i dobrze żeby miał DVI ale to nie koniecznie.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Tomek