Re: LCD 19" - kto cos moze doradzic?

Autor: Piotr Kania (piotr_kania_at_nozpam.gazeta.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 10:47:30 MET DST

Jaroslaw Banachowicz wrote:

> Czesc.
>
> Pewnie nikt nie ma takiej krowy, ale moze?.... Zastanawiam sie, jakiej firmy
> matryce sa najlepsze w tej wielkosci? Nadal NEC i iiYama?

Jeszcze nie :)

Nec uzywa matryc Fujitsu MVA, nie wiem jak iiyama (ale mozliwe ze tez bo
jak pisze ze matryca MVA to pewnie fujitsu). Matryce MVA sa podobno
'najlepsze'. Wiec poszukaj 19 z taka matryca i zwroc uwage na to co
producent pisze w gwarancji (czyli jaka jest polityka hot/dead pixeli).

pozdro,
/pk