Re: LCD 17" - opinie - Belinea, NEC, Samsung

Autor: bobas007 (falcon_at_mmstudio.spamalert.zigzag.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 00:06:47 MET DST

> Ogladalem dzis Samsunga 172T w MM,
> ale chyba ze wzgledu na splitery jakosc byla beznadziejna
Prezentacja monitorów LCD w MM jest przykładem...
jak tego nie należy robić.
Z dużym prawdopodobieństwem oglądałeś obrazek 1024x768
(15 calowe LCD wyświetlały to samo co 17"?).
Czyli biedne 17 calowe LCD MUSIAŁY wyglądać
gorzej niż piętnastki. No i te splittery :-( Popelina.
Na dokładkę w MM (Poznań) ceny na LCD są "troszkę" wysokie.
Rada: omijać z daleka bo się można nieźle pomylić.
Inna sprawa, że chyba tylko tam zobaczyć można
monitory różnych producentów na własne oczy...
Przynajmniej możliwe jest podziwianie ich obudów ;-)
Pan sprzedawca MM na moją prośbę o podłączenie
LG1710B po DVI celem krótkiego teściku mało nie osiwiał
i zaczął się jąkać. Odpuściłem mu szybciutko i zrobiłem w tył zwrot.
Czy zna ktoś z Was jakiś podmiot gospodarczy w Poznaniu
gdzie można w cywilizowany sposób dokonać wyboru
i ewentualnego zakupu monitora LCD???
Powiadam Wam: kupić monitor LCD nie jest łatwo!

--
Pozdro
bobas007