Re: LCD 17" - opinie - Belinea, NEC, Samsung

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 18:02:56 MET DST

> Technologia na nasze szczęście rozwija się i już powolutku
> na rynek wchodzą monitory z panelami poniżej 20ms
> i bez "hocków-klocków" z kolorami.
> AFAIK LG 1710B (nowsza wersja matrycą S-IPS)
> to pierwszy kwiatek. Ten monit zbiera niestety cięgi za kiepskie
> podświetlenie.
> W kolejce czeka nowy Samsung 172x. Jakie zbierze recenzje...
> Czas pokaże.

Oczywiscie ;-)) Tak mozna czekac dlugo i namietnie na 1 ms ;p Oczywiscie
troche koloryzuje, ale mi sprzet jest potrzeby w miare szybko dlatego
zastanawiam sie nad tym co jest aktualnie. Poza tym tak jak mowilem nie
ogladam filmow i malo gram wiec jesli jakis 25ms monitor bedzie mial lepsze
parametry niz jakis 16ms to prawdopodobnie wybiore 25. Ogladalem dzis
Samsunga 172T w MM, ale chyba ze wzgledu na splitery jakosc byla
beznadziejna (jak to w MM 30 monitorow z 1 kompa ...). Narazie sie jeszcze
zastanawiam ... Jutro sobie odwiedze 3-ci MM przy okeciu moze beda chociaz
ze 2 z 3 na raz zebym mial co porownac. W Lorien mieli tylko NEC'a i tak nie
moge namierzyc sklepu gdzie bylyby wszystkie albo chociaz 2 na raz ...

Pozdrawiam