Re: LCD 17" - opinie - Belinea, NEC, Samsung

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 00:16:00 MET DST

> Prezentacja monitorów LCD w MM jest przykładem...
> jak tego nie należy robić.

ale jak to zrobic zeby obejrzec kilka na raz ...

> Z dużym prawdopodobieństwem oglądałeś obrazek 1024x768
> (15 calowe LCD wyświetlały to samo co 17"?).
> Czyli biedne 17 calowe LCD MUSIAŁY wyglądać
> gorzej niż piętnastki. No i te splittery :-( Popelina.

Skad wiedziales ? ;-) Jedynie to ze wszystkie byly pod 1024x768 ... tak czy
siak kwestia np ze splitter splitterowi nie rowny i moga byc przeklamania
... w zasadzie chyba jedyne rozwiazanie to przyniesc swojego notebooka i
podlaczac LCD'a ... (jak ktos ma n-booka .. :| )

> Na dokładkę w MM (Poznań) ceny na LCD są "troszkę" wysokie.

Z tym to roznie, ale zazwyczaj nie najtaniej

> Rada: omijać z daleka bo się można nieźle pomylić.
> Inna sprawa, że chyba tylko tam zobaczyć można
> monitory różnych producentów na własne oczy...
> Przynajmniej możliwe jest podziwianie ich obudów ;-)

No wlasnie ....

> Pan sprzedawca MM na moją prośbę o podłączenie
> LG1710B po DVI celem krótkiego teściku mało nie osiwiał
> i zaczął się jąkać. Odpuściłem mu szybciutko i zrobiłem w tył zwrot.

Mi powiedzial, ze jakby co to nie ma sprawy (ciekaw jestem jak w praktyce
...)

> Czy zna ktoś z Was jakiś podmiot gospodarczy w Poznaniu
> gdzie można w cywilizowany sposób dokonać wyboru
> i ewentualnego zakupu monitora LCD???
> Powiadam Wam: kupić monitor LCD nie jest łatwo!

A ja o to samo poprosze w Warszawie !! BYlem w Lorien, ale tam tez nie
bardzo z tym ... jutro uderzam do 3-ciego MM (wbrew pozorom w kazdym jest
nie do konca to samo na polkach) i do MaxMedia ... zobaczymy

Pozdrawiam