dlaczego nie wykorzystac potencjalu tej grupy?

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 15:22:39 MET DST

Witam!

Tyle tu ludzi, ktorzy znaja sie sprzecie (i nie tylko). Kazdy z osobna cos
wnosi, razem tu juz wielki potencjal wiedzy i doswiadczenia.

Szkoda ze nie powstala na bazie grupy jakas forma sprzedazy sprawdzonego,
dobrego sprzetu. Taki zespol fachowcow by sie przydal. Jesli by sie od nich
cos kupilo to wiadomo ze jest to super rzecz, sprawdzona, najkorzystniejsza
cenowo i dobrej jakosci. I najwazniejsze - najlepszy mozliwy support,
przejrzysty bo dostepny przez internet dla kazdego.

Moze warto cos takiego zrobic? Zalozyc taka transparentna
"organizacje-sklep", nie nabijanie w butelke klienta, tylko pelna jasnosc i
jakosc. Support na jakims forum np., troche na grupie.
Czy to realne, czy zbyt piekne by bylo prawdziwe?

Mam pewna wizje, ale nie wiem czy za nie mam za bardzo glowy w chmurach....

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/