Re: dlaczego nie wykorzystac potencjalu tej grupy?

Autor: GHOST (WYTNIJ_SPAM_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 17:27:31 MET DST


Taki zespol fachowcow by sie przydal. Jesli by sie od nich
> cos kupilo to wiadomo ze jest to super rzecz, sprawdzona,
najkorzystniejsza
> cenowo i dobrej jakosci. I najwazniejsze - najlepszy mozliwy support,
> przejrzysty bo dostepny przez internet dla kazdego.
>
> Moze warto cos takiego zrobic? Zalozyc taka transparentna
> "organizacje-sklep", nie nabijanie w butelke klienta, tylko pelna jasnosc
i
> jakosc. Support na jakims forum np., troche na grupie.
> Czy to realne, czy zbyt piekne by bylo prawdziwe?

są juz takie miejsca
osobiscie pracuje w firmie która zajmuje sie miedzy innym sprzedaża
komputerów i zapewniamy support
niestety to kosztuje
dla zwykłego klienta pozostaje sklep i niestety
nie najleprzy support pod wzgledem sprzetowym i programowym aczkolwiek
zdazają sie miłe wyjątki
jakość usług zawsze kosztuje wiec za podstawową cene sprzerzętu nie mozna
wymagac by sklep zajmował sie jeszcze oprogramowaniem i konfiguracja pod
każdego klienta indywidualnie

GHOST



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:45:04 MET DST