Re: Jak podłączyć mysz to PC?

Autor: Nobody (nobody3_at_op.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 15:21:53 MET DST

marcus075 napisał

| mimo
USB,

| ekhm... nie atakuje się człowieka który próbuje cie ratować:) i co że to
| jest płyta pod p200?! kto¶ na grupie pisał, że miał płyte pod k5-166mmx i
| było usb tylko _nie_ wyprowadzone "na zewn±trz". a jeżeli widziałe¶ tak±
| mysz (na lpt) to dlaczego jej nie kupisz? co stoi Ci na przeszkodzie? bo
| tego nie rozumiem. a do manuala pewnie nie zajrzałe¶ żeby to usb
| sprawdzić...

Dobrze prawisz kolego
Mam jakiego¶ Acorpa na TX'ie z P166 i własnie pusciłem na tym router do Neo
USB jest w postaci dwurzędowego zł±cza na płycie - dokupiłem do tego
¶ledzia z dwoma gniazdami USB za 8 zeta i działa :-)

Przyznam szczerze że o myszy na LPT nigdy nie słyszałem

--
Nobody < nobody3_at_op.pl >