Monitorek LCD-porada

Autor: daro (daro900_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 21:41:18 MET DST

witam
mam zamiar zakupic monitorek LCD 15" --ceny takich monitorkow sa na tyle
niskie ze mam zamiar sobie zakupic tylko niemam zielonego pojacia na co
zwrocic uwage przy zakupie ? jak takie monitorki sie sprawuja np. przy
ogladaniu filmow, i naprzykład jak sie sprawuja przy graniu ( w sumie to
niegram ale czasem sobie zagram ) aha i jeszcze jedno mam na oku taki jeden
monitorek ale niestety nie pamietam jego nazwy ale jest on w sprzedarzy w
hipermarketach TESCO i kosztuje 1250 zeta --- moze ktos mial okazje pracowac
przy takim monitorku i mi cos doradzi :)

z gory wielkie dzieki
daro