Re: Monitorek LCD-porada

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 22:03:40 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta daro przed podaniem Pavulenu...:
> witam
Witam!
> mam zamiar zakupic monitorek LCD 15" --ceny takich monitorkow sa na tyle
> niskie ze mam zamiar sobie zakupic tylko niemam zielonego pojacia na co
> zwrocic uwage przy zakupie ? jak takie monitorki sie sprawuja np. przy
> ogladaniu filmow, i naprzykład jak sie sprawuja przy graniu ( w sumie to
> niegram ale czasem sobie zagram )
Chyba zależy to od systemu, ale od monitora też: czasami występuje efekt
"pociągnięcia" ię obrazu. tj: obraz nie jest odwierzany. Zależy to chyba od
topnia bezwładności matrycy (tak mi się zdaje, ale czy tak się to nazywa to
nie wiem...).
> aha i jeszcze jedno mam na oku taki jeden
> monitorek ale niestety nie pamietam jego nazwy ale jest on w sprzedarzy w
> hipermarketach TESCO i kosztuje 1250 zeta
ŻADNEGO sprzętu nie kupuj w supermarkiecie. Jakoś mam uprzedzenie:) Sprawdź
ceny tego monitora w sklepach internetowych i "realnych" sklepach (realnych:
nie mylić z siecią marketów "real":)
> z gory wielkie dzieki
Nie dziękuj, kasa nr 1 na lewo:P

--