Re: Monitorek LCD-porada

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 22:32:41 MET DST

In news:bdnf37$73d$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
daro typed:
> witam
> mam zamiar zakupic monitorek LCD 15" --ceny takich monitorkow sa na
> tyle niskie ze mam zamiar sobie zakupic tylko niemam zielonego
> pojacia na co zwrocic uwage przy zakupie ? jak takie monitorki sie
> sprawuja np. przy ogladaniu filmow, i naprzykład jak sie sprawuja
> przy graniu ( w sumie to niegram ale czasem sobie zagram ) aha i
> jeszcze jedno mam na oku taki jeden monitorek ale niestety nie
> pamietam jego nazwy ale jest on w sprzedarzy w hipermarketach TESCO
> i kosztuje 1250 zeta --- moze ktos mial okazje pracowac przy takim
> [...]

za 50 zeta wiecej mozesz kupic LG model 1511S, bardzo fajny design, niezle
parametry - czas reakcji matrycy 25ms, wiekszy kat widzenia w porownaniu do
poprzedniego modelu 1510S. ostatnio gdzies byl test czy producenci nie
oszukuja podajac czas reakcji i okazalo sie ze LG jako jedyne podaje prawde.
dla porownania samsung podawal tez 25 a mial 40 ! Testowalem ten model LG
pod wzgledem filmow i gier i bylem mile zaskoczony, oczywiscie podczas
ogladania filmow trzeba bylo rozjasnic ekran, ale zwykla praca biurowa czy w
internecie to relax dla oczu w porownaniu do zwyklych monitorow :-) Kupilem
2 takie monitorki dla sasiada i siostry, jak na razie sa bardzo zadowoleni.
Mialem tez na chwile 17 cali tez LG i wrazenia byly podobne (cena ok 1800
PLN).
wiecej info na www.lge.pl
chcialem zaznaczyc ze glownie z LG mialem do czynienia dlatego pisze tylko o
LG :-)

pzdr.
trzmiel