Re: [OT] Re: czy warto xp ? a moze inny ?

Autor: eMCe71 (mati_at_comvideo.pop.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 10:56:02 MET DST

> Chyba nie sadzisz, ze taka juz jego uroda, ze sie wiesza i jest
> niestabilny? Np. u mnie 2000 chodzi bardzo dobrze. W Twoim przypadku
> raczek przyjzalbym sie sprzetowi: czy cos nie jest uwalone, czy sie nie
> przegrzewa itd. Zmiana na XP raczej nic tu nie da.

Ta sądziłem, ale chyba niestety to nie to ... zmieniłem na xp i ten błąd
zniknął ale pojawił się całkiem inny.

Kiedy właczam gre z zaznaczoną opcją opengl, to komp się wiesza i pokazuje
się nibieskie okienko , w którym napisane jest, ze system zakończył pracę
tego programu, aby uniknąc awarii sprzętu, po czym nastepuje zrucenie
pamieci fizycznej i komp się restartuje ...

Coś chyba jest z płytą główną, albo prockami, bo wszystko poinstalowałem jak
trzeba ...