Re: [OT] Re: czy warto xp ? a moze inny ?

Autor: xaliemorph (poszedl_at_w.dluga)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 15:31:13 MET DST

Użytkownik "eMCe71" <mati_at_comvideo.pop.pl> napisał w wiadomości
> Kiedy właczam gre z zaznaczoną opcją opengl, to komp się wiesza i pokazuje
> się nibieskie okienko , w którym napisane jest, ze system zakończył pracę
> tego programu, aby uniknąc awarii sprzętu, po czym nastepuje zrucenie
> pamieci fizycznej i komp się restartuje ...

No nie wiem czy Tobie pomogę, aleć może być to cosik ze sterami. Podobnie u
mnie się dzieje na komputerze przenośnym od czasu zainstalowania xp. Po
prostu nie mam supportowanych sterowników dla xp od producenta bo po prostu
nie przewiduje, i tak używam sterów co sam xp zainstalował. Z tym że chyba
przez to że nie są dedykowane to czasem nie do końca współpracują ze
sprzętem, przez co komp czasem jest niestabilny. Kumpel np sobie
zainstalował również xp, a ma płytę główną dla AMD slot A. I niestety ale od
czasu kiedy ma xp, jego USB przerywa sesję przegrywania danych via USB
bridge ;) , podejrzewam tu że znów stery od xp nie dokońca poprawnie
obslugują mostek południowy (to tam siedzi obsługa usb, ta?). Na stronie
producenta płyty głównej nic do xp nie ma, a te od 2000 protestują.
Oczywiście podkreśam iż są to proste obserwacje laika i mogę się mylić.