Problemy z OpenGL'em

Autor: eMCe71 (mati_at_comvideo.pop.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 11:02:50 MET DST

Witam,

    Na początku miałem windows 2000 i nie mogłem w pewnej grze wogole na ten
tryb zmienić, choć karta obsługiwała ten tryb. Zmieniłem na win xp i
zmieniłem na rive tnt do której ściągnąłęm sterowniki z microsoftupdate.
Wszsytko wyglądało ładnie, w grze udąło mi sie zmienić na opengl, lecz kiedy
miło już nastąpić wyświetlenie akji gry, komp sie zawieszał a nastepnie po
jakiś dwóch minutach ukazywał sie niebieski ekran z komunikatem:

-program zostaje zamknięty, aby uchronić sprzęt od awarii, po czym
następował zrzut pamieci fizycznej i komp robił resa ...

Domyslam się, ze jest to wina sprzętowa ... czy możecie mi pomoc, doradzić
co dokładnie może być przycyzną ?

sprzęt:
-dwuprocesorowa płyta główna z PII 233
-256 ramu DIMM