Re: i865pe

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 16:11:58 MET DST

"Janko Wiśniewski" <jan28ko_at_hoga.pl> wrote:

> Wydajność takiego zestawu? Mizerna. Co ci da dual channel DDR
> skoro Celeron nie ma najmniejszych szans na wykorzystanie tej
> przepustowości?

A ja mysle, ze sie myslisz. Celeron jak najbardziej wykozysta
przepustowosc bo jego architektura jest "glodna" przepustowosci pamieci
i wydajnosc powinna spokojnie wzrosnac w stosunku do jedno kanalowego
trybu DDR. Pozostaje tylko sens finansowy, gdy taniej mozna kupic
wydajniejszego Athlona XP.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"