Monitor Iiama Vision Master Pro 413 - problem!

Autor: ..::T0]\\[2!::.. (cowasto_at_dziestam.nl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 16:08:15 MET DST

Witam!
zakupilem taki monitorek i wsumie wszystko bardzo oki ale mam takie
zapytanie:

przez monitor przechodza jakby 2 paski ciemniejszych pixeli i dziela one
ekran na 3 mw. rowne czesci (w poziomie) niewiem teraz czy monitor
reklamowac czy to sie "samo" wyrowna jesli ktos wie jak mi pomoc prosze o
pomoc. zmiana rozdzielczosci odswiezania nic nie pomoaga :|, jestem w tzw
kropce i nie ukrywam ze oczekuje pomocy i sugestii :)

z gory dzieki za odpowiedz :)

--
*^* Św. Izydorze, módl się żeby Internet był przestrzenią przyjazną,twórczą,
użyteczną dla wszystkich ludzi, niezależnie od tego jak wyglądają i jak się