i865pe

Autor: p (p_s1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 23:21:14 MET DST

Witam!

poprzednie moje pytanie bylo dosyc nieprecyzyjne wiec postanowilem napisac
cos wiecej. chcialbym sie dowiedziec cos na temat wspolpracy chipow 865 i
875 z celeronami. W specyfikacji uklado jest napisane ze dopuszczaja
nastepujace konfiguracje fsb/pamiec: 800/400. 800/333, 533/333. A jednak
plyty z tymi chipami obsluguja celerony. A do tego potrzeba 400/200, wiec
skad to sie bierze skoro nie ma takiej kombinacji w specyfikacji. Drugie
pytanie dotyczy trybu dual channel ddr, czy nie ma z nim problemu w
konfiguracji z celeronem. Przy okazji pytam na ile oplaca sie kupic plyte z
chipsetem i865pe (konkretnie abit is7-e) + celeron 2,2 GB + 2*256 ddr 266
MHz. Dodam ze na pentium 4 wspolpracujace z fsb 800, raczej mnie nie stac.
Wiec w stosunku do chipow 845pe moge zyskac tylko dual channel plus
ewentualna mozliwosc rozbudowy. Prosze o opinie. Z gory dziekuje.