Re: LCD

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 22:59:22 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:slrnbfp3gm.pi7.pawelp_at_154-moo-7.acn.waw.pl

[...]
> Przerabiałem temat w zeszłym roku i kupiłem LCD, bo na naprawdę dobry
> CRT, taki o ostrości i geometrii porównywalnej z LCD (czyli Barco
> albo droższe modele Eizo) nie było mnie stać. Teraz gdy siadam do
> jakiegokolwiek CRT, to widzę, że to był dobry wybór, pomimo różnych
> wad LCD.

I bardzo dobrze, że to napisałeś. Bo temat tych pikseli to niemal jedyny
poważny argument przeciw LCD - a teraz, szukający monitora, będą mieli o
czym rozmyślać...

M.