Re: Pytań kilka o zasilacz

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 15:58:21 MET DST

Indywiduum zwane *Paweł Paroń*, w wiadomości
<slrnbfns0c.nvc.pawelp_at_154-moo-7.acn.waw.pl> wyprodukowało:

> A jaka to przeszkoda dla "maniaków ciszy" (też się do nich zaliczam)? Możesz
> zupełnie odłączyć wentylatory i wstawić zamiast nich opornik 100 ohm. Ale

Jest problem, bo to dodatkowe kombinacje, normalnie wylutowuję wentyl i
spokój ...

> nie polecam, ten Chieftec jest dość ciepły nawet przy braku obciążenia :) Ja

To normalne, on ma Active PFC -- zauważyłem z tym układem zawsze
zasilacze są dość ciepłe...

> włączyłem diody świecące szeregowo z każdym wentylatorem, obroty spadły z
> jakichś 1550-1650 do około 1300 i nie słychać szumu powietrza. Za to słychać
> tarcie w wentylatorach, bo są tandetne.

Prawda ... :( Ale cóż cenowo on jest zdecydowanie atracyjnieszy od
Anteca/Enermaxa ...

> To jest największy minus tego
> zasilacza, płacisz za niego 260zł, a w środku najtańsze, badziewne
> wentylatory, gorsze choćby od tego na coolerze Titan, który i tak nie jest
> jakiś rewelacyjny.

:-/

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"