Re: Pytań kilka o zasilacz

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 16:06:31 MET DST

In article <slrn.pl.bfojbt.4c.larus_at_larus.one.pl>, Larus wrote:
> Indywiduum zwane *Paweł Paroń*, w wiadomości
><slrnbfns0c.nvc.pawelp_at_154-moo-7.acn.waw.pl> wyprodukowało:

> Jest problem, bo to dodatkowe kombinacje, normalnie wylutowuję wentyl i
> spokój ...

Ale chyba w komputerze AT 286 16MHz, z jednym dyskiem.

> To normalne, on ma Active PFC -- zauważyłem z tym układem zawsze
> zasilacze są dość ciepłe...

> Prawda ... :( Ale cóż cenowo on jest zdecydowanie atracyjnieszy od
> Anteca/Enermaxa ...

Nie wydaje mi się, żeby zamontowanie lepszych wentylatorów jakoś znacząco
podniosło i tak już wysoką cenę. Przecież taki zasilacz to tylko trochę
montowanej gdzieś w Chinach elektroniki. Myślisz, że dobry wentylator tam w
Chinach kosztuje więcej niż kilka zł? Ja bym dopłacił nawet 10zł, żeby mieć
dobre, ciche wentylatory, choćby takie, jak we wspomnianym Titanie (który
przecież kosztuje z radiatorem coś koło 40zł, albo i mniej). A tak to mówię
wszystkim naookoło (i piszę tutaj), że zasilacz Chieftec ma kiepiaste
wentylatory. Niech tylko jedna osoba z tego powodu zrezygnuje z zakupu i już
Chińczycy stracili więcej, niż gdyby musieli dać lepsze wentylatory w tej
samej cenie. Ale może Chińczyk inaczej to sobie kalkuluje :)

Paweł