Re: ch³odzenie HDD

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 19:09:01 MET DST

Wojtas napisa³(a):

> Nieporozumienie. Wyjales zaslepke i masz glosniej.

A kto Ci powiedzia³, ¿e g³o¶niej? BIV jest niemal¿e nies³yszalna. Oznacza to
dla mnie tyle, ¿e je¿eli nie w³o¿ê g³owy do obudowy to jej nie s³yszê. A nie
mam zwyczaju trzymaæ g³owy w obudowie - niewygodnie jest i monitora nie widaæ.

> Te radiatory sluza do wyciszania.

Tzn. przykrêcam radiatory do dysku, powiedzmy, zawieszonego na gumce i dysk siê
wycisza, tak?

> Zreszta nie ma porownania, bo co innego jak leza na dole obudowy, a co innego
> jak sa przykrecone.

Porównania do czego?

--
pozdrawiam,