Re: Abit NF7 reset ustawien biosu bez fizycznego dostepu do p³yty?

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 20:11:00 MET DST

U¿ytkownik "marcus075" <karweta_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam!
> No to chyba sie cieszyæ zostaje: gorszy procek widziany jako lepszy:) Ja
> rozumiem: lepszy jako gorszy, to bym sie rzuca³:/ btw: zadzoñ do
> komputeronika i wyja¶nij co i jak:) Jak powiedz±, ¿e nie mo¿e zerwaæ plomb
> to nich znajomy uda siê do serwisu i powie ¿e konfiguracja jest
niepoprawna
> [??] i niech to zmieniaj± tak ¿eby by³o dobrze. A na twoim miejscu to by
> by³o pierwsze co bym mu powiedzia³:)

LOL
Procesor jest w³asciwy czyli 2500+ tylko bios go ¼le widzi. Na 3200+ nawet
nie ruszy.
Musi byc zresetowany bios, zeby zobaczy³ poprawnie. Na mojej p³ycie tak samo
by³o.
Tylko pracownicy z KT za³o¿yli plomby na obudowe wiec nie ma sie jak dostac
do zworki resetuj±cej bios :-P
Trzeba byc idiot±, zeby plombowac komputer i ¿eby kupic zaplombowany tak¿e.
:-(

--
stranger