Re: SB live 5.1 + DVD + cdr

Autor: Listhor (listhor-wypierdolto_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 20:25:57 MET DST

..::T0]\[2!::.. wrote:
> Witam!
> jak podlaczyc kabelki audio od DVD i cdr do live zeby wsio ladnie
> stykalo ;) czyli zeby i z dvd i cdr mozna bylo sluchac plytek
> cd-audio :) dvd podlaczylem pod CD_IN a cdr mam problem ;) zostaluy
> mi gniazdka: TAD,AUX_IN, SPDIF_IO :) wydaje mi sie ze TAD ale
> wolalbym sie upewnic bo nigdy nie podlaczalem 2 napedow do k.muz :)

Najprosciej uzyj cyfrowego wyjscia audio z dvd (SPDIF) a cdr podlacz
normalnym analogowym kabelkiem. Na karcie muzycznej raczej powinienes miec
(ja mam tak zrobione). Przedtem mialem podlaczone cdr-> AUX, dvd->CD IN;
teraz mam cdr->CD IN, dvd->SPDIF. Wszystko caly czas dzialalo i dziala.

=========
    Listhor
=========