Re: jakie ciche ch³odzenie do GeForce 2 GTS?

Autor: Grzech (surym_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 19:00:54 MET DST

U¿ytkownik "tbg" <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:bdel69$f67$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> "Piotr Czerewko" <petec.ANTI_at_SPAM.klub.chip.pl.INVALID> wrote in message
>
> na grafiki tez mozna, sprawdz jak bardzi sie grzeje, ja mam taki zamiast
> oryginalnego wentylatora na chipsecie kt-400 msi i dziala
>
> na radeonie 8500 zamiast badziewnego wentylatora made by noone zalozylem
> coolermastera, wolniejszego i cichszego i tez wszystko w porzadku

a wlasnie, czy te radiatory na chipset pasuja na grafiki? (chodzi o mocowanie)
mam pdoobny problem, firmowy radiatorek na gf4 4800se mocno badziewny, wymienilbym na cos wiekszego i cichszy wentyl

pozdrawiam
grzech