Re: jakie ciche ch這dzenie do GeForce 2 GTS?

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 13:25:39 MET DST

"Piotr Czerewko" <petec.ANTI_at_SPAM.klub.chip.pl.INVALID> wrote in message
> ktos na grupie zapronowal mi Zalmana ZM-NB32J - radiatorek normalnie
> stosowany na mostek p馧nocny

na grafiki tez mozna, sprawdz jak bardzi sie grzeje, ja mam taki zamiast
oryginalnego wentylatora na chipsecie kt-400 msi i dziala

na radeonie 8500 zamiast badziewnego wentylatora made by noone zalozylem
coolermastera, wolniejszego i cichszego i tez wszystko w porzadku

obydwa rozwiazania sa tanie i skuteczne, chyba ze krecisz karte to wtedy
moganie wystarczyc, albo jak sama z siebie sie prawie zarzy przy normalnej
pracy

tbg