Re: chłodzenie HDD

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 01:29:18 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nieporozumieniem są Twoje wypowiedzi. Znowu mylisz pojęcia. Radiator służy
> do odprowadzania ciepła a nie do wyciszania ;))

Przeszedles samego siebie. Lepiej wiesz do czego sluza moje radiatory?
Napisalem: "Te radiatory sluza do wyciszania."
Napisalem "te radiatory", czyli konkretne. W domysle chodzi o moje
radiatory.
Radiatory sa na bardzo miekkiej gumie i SLUZA do wyciszania dysku. Czepiasz
sie ze o nich za czesto wspominam, widocznie za malo, skoro nadal nie wiesz
o co chodzi. Zreszta juz raz pomyliles radiatory na dysk kogos innego z
moimi (oczywiscie, w swoim stylu, miales do mnie za nie pretensje, ze jest
kiepska wentylacja w zatoce 5,25 cala... )
Polecam poczytac, zanim bedziesz krytykowal:
http://www.astercity.net/~wojtas99/
Bedziesz bardziej wiarygodny, jesli bedziesz sie czepial, majac o moich
radiatorach jakies pojecie (nie sa w zatoce 5,25 tylko na dole obudowy, wiec
wentylacja jest dobra, sluza do wyciszania i to ze radiator sluzy do
odprowadzania ciepla nie stoi z tym w logicznej sprzecznosci, wrecz
przeciwnie :) Doskonale to ze soba wspolgra.

>A jak ktoś ma cichy dysk to
> wcale nie musi mieć głośniej po wyjęciu zaślepki. Nie on pierwszy tak
> zrobił.

Jaki dysk? Bo ja mam bardzo cichy, Barracuda IV 80 GB, ale jednak go slysze.
Jesli ktos nie slyszy dysku to ma problemy ze sluchem
(polecam wizyte u laryngologa) albo nie ma swiadomosci ze dzwiek dysku jest
zagluszany przez cos glosniejszego np. wentylator, placz dziecka, kosiarke
do trawy, itp.
Wyjecie zaslepki to kiepski pomysl, niepraktyczny i nieestetyczny. I napewno
nie jest to pomysl na wyciszenie dysku i tym bardziej komputera.

>Widziałem to u znajomych i nic nie było słychać. Nie każdy ma taki
> rezonans w obudowie jak Ty.

Miales zly dzien? Spokojnie ...
Mam obudowe Enlight. Jest naprawde bardzo dobra, polecam.
Nie mam natomiast problemow ze sluchem.
O ile dobrze pamietam doradzales tutaj przykrecac dysk przez gume. Czyzby
Twoja obudowa miala rezonans ...
Czy inaczej to wytlumaczysz?

>Zamiast prowadzić zbędną polemiko-reklamę zrób
> coś ze sztywnością własnej obudowy i ją wycisz lepiej. Później się możesz
> chwalić wynikami. Są prostsze rozwiązania niż Twoje radiatory.

Mam juz powoli dosc twojego naskakiwania na mnie. Postaraj sie przynajmniej
pomyslec troche zanim cos napiszesz. Wytknalem sporo Twoich bledow i
niekonsekwencji. Za duzo jest tez wrogosci w Twoich postach.

Prostsze rozwiazania to zapewne wyjecie zaslepki? Genialna prostota...
Jednakze radiator na miekkiej gumie nie jest znowu az tak bardzo
skomplikowany.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/