Re: chłodzenie HDD

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 00:17:29 MET DST

Użytkownik "Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nieporozumienie. Wyjales zaslepke i masz glosniej. Te radiatory sluza do
> wyciszania. Zreszta nie ma porownania, bo co innego jak leza na dole
> obudowy, a co innego jak sa przykrecone.

Nieporozumieniem są Twoje wypowiedzi. Znowu mylisz pojęcia. Radiator służy
do odprowadzania ciepła a nie do wyciszania ;)) A jak ktoś ma cichy dysk to
wcale nie musi mieć głośniej po wyjęciu zaślepki. Nie on pierwszy tak
zrobił. Widziałem to u znajomych i nic nie było słychać. Nie każdy ma taki
rezonans w obudowie jak Ty. Zamiast prowadzić zbędną polemiko-reklamę zrób
coś ze sztywnością własnej obudowy i ją wycisz lepiej. Później się możesz
chwalić wynikami. Są prostsze rozwiązania niż Twoje radiatory.
pozdr
Marcin