Odp: Kur..... co jest z tym gownem ??????? (dlugie)

Autor: Maestro (maestro72_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 14:41:58 MET DST

Dobra zaczynam od poczatku. Sorry za przeklenstwa ale naprawde juz mnie
........ cos bierze. Chyba kazdy z was mial juz kiedys ochote otworzyc okno
i ....... wyrzucic blaszaka przez okno. Netykiety rzeczywiscie nie czytalem
(moj blad). Juz do mnie doszlo "tnij cytaty i pisz pod postami". Przez te
dwadziescia lat nauczylem sie nie jednego miedzy innymi pokory wiec sorki ze
takiego posta wrzucilem ale naprawde juz mam dosc tych blaszakow i obslugi
calej naszej sieci. Kazdemu umiem naprawic i skonfigurowac kompa a jesli
chodzi o mojego to zawsze cosik nawali. Oprocz tego plakac mi juz sie chce
gdy widze super rakiety u sasiadow a ja nie umie sie dorobic zeby zmienic
juz moj zlom :'( Dobra to ale to NTG zeby sie wyzalac. Jeszcze raz sorki.
Pozdrawiam wszystkich serwisantow.
A i jeszcze odpowiedz dla Pawla: Dwa lata robilem w sklepie komputerowym.
Wiem ze to nie znaczy ze jestem omnibusem w zakresie serwisu ale jesli
chodzi o konfiguracje sprzetu to nie jestem az taki do bani. Niestety z
takim problemem spotkalem sie pierwszy raz i nie moglem sobie z nim poradzic
wiec chcialem zasiegnac jezyka na grupach.
Pzdr dla grupowiczow ;D