Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:34:31 MET DST

Użytkownik "Michal Majewski" napisał:

> To dziwne, bo ja smigam w UT2k3 na 1024 w high detail
> i jakos mi sie nie tnie...

OK, tylko kwestia na jakich grasz planszach i z jakimi przeciwnikami. Z
bootami gra chodzi znacznie wolniej - wtedy faktycznie procesor więcej
myśli. Poza tym - na większości standardowych plansz gra chodziła płynnie
nawet w 1280x1024. Ale ja katowałem tylko Addons Map Packi - często dużo
bardziej rozbudowane i nie zawsze tak dopracowane pod względem ujednolicenia
poziomu szczegółów jak te oryginalne. Jak znajdę wolny czas, to siądę znowu
do Unreala, wybiorę jakąś planszę na której mam największą nędzę, spiszę
swoje ustawienia i zaproponuję porównanie na twojej maszynie.

Pozdrawiam,
Sniper