Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:43:55 MET DST

Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" napisał:

> Po zonglerce kartami (tuner poszedl na sam dol,

Testowałem na każdym slocie. Nic nie dało. Na razie został w PCI3, bo jest
jedynym, na którym tuner nie dzieli z innymi kartami swojego przerwania.
Najgorzej było wsadziłem go do slotu, które dzieli przerwanie razem z
wbudowanym na płycie kontrolerem RAID Promise. Wtedy oprócz potężnych
zakłóceń pojawiały się jeszcze dodatkowe pływające obrazy.

> Poza tym ze swej strony moge dodac fatalne sterowniki
> ATI (meczylem sie kiedys 3 godziny, zeby zainstalowac,
> a zapewniam, ze nie jestem lajkonikiem :)

Z ich marną jakością również się zgodzę. Detonatory moim zdaniem lepiej
dopracowane. W dodatku teraz na Catalystach 3.4 pojawił mi się ciekawy
problem. Ustawiam 32-bitową paletę kolorów, odpalam tuner TV i dostaję
komunikat, że pracuję w 256 kolorach i powinienem ją zmienić na co najmniej
16-bitową! Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.

Pozdrawiam,
Sniper