Re: overclocking P4 - porownanie

Autor: Kenickie (kenickieNIELUBIESPAMEROW_at_box43.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 09:37:30 MET DST

> moze jest jakas baza w sieci gdzie bede mogl porownac moje wyniki z
osiagami
> innych ?

Baza jest. http://www.cpudatabase.com/CPUdb/
Najlepsze jest to, że w tej bazie są procki takie jak mój (P4 1.8A seria
SL6LA), które ludziom chodzą nawet na 3.6 GHz. Ale to z chłodzeniem pod
tytułem "Prometeia" - ot sprężarka lodówkowa pod kompem. Szkoda tylko, że
ten system chłodzenia jest taki drogi, bo pewnie przy niższej cenie
pokusiłbym się.
Na zwykłym box'owym coolerze mój procek chodzi na 3.0GHz (166MHz x18) z
podniesieniem napięcia do 1.6 - 1.65V.
Niestety sporo się grzeje, więc muszę pomyśleć o lepszym chłodzeniu.
Ciekaw jestem czego potrzebowałby do chłodzenia przy 3.6GHz - z tych ogólnie
dostępnych rzeczy - przy czym raczej nie chcę WC.

Pozdrawiam

--
Kenickie
<><>P4 1.8A @ ??? - z tym bywa różnie, ale najczęściej 2.7 or 3.0, Radek