Re: overclocking P4 - porownanie

Autor: Bartek (eathan_at_irc.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:02:25 MET DST

Użytkownik "Kenickie" <kenickieNIELUBIESPAMEROW_at_box43.pl> napisał w
wiadomości news:bdbje5$b1j$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Baza jest. http://www.cpudatabase.com/CPUdb/
> Najlepsze jest to, że w tej bazie są procki takie jak mój (P4 1.8A seria
> SL6LA), które ludziom chodzą nawet na 3.6 GHz. Ale to z chłodzeniem pod
> tytułem "Prometeia" - ot sprężarka lodówkowa pod kompem. Szkoda tylko, że
> ten system chłodzenia jest taki drogi, bo pewnie przy niższej cenie
> pokusiłbym się.

wlasnie dokladnie o cos takiego mi chodzilo :)
wychodzi na to, ze jak bede patrzyl przez pryzmac plyty glownej to mam drugi
wynik
jak popatrze przez pryzmac napiecia to mam jeden z lepszych wynikow

a jak wezme pod uwage wszystkie czynniki to mozna uznac, ze procesor
podkrecil sie znakomicie
ale wydaje mi sie, ze mozna jeszcze go pomeczyc bo sa mozliwosci
ale narazie cos nie wyrabia przy wiekszym FSB niz 172 MHz

ja stawiam na pamiec ...
mam 4x 256 MB DDR 333 firmy NANYA

Pozdrawiam
Bartek