overclocking P4 - porownanie

Autor: Bartek (eathan_at_irc.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 23:58:30 MET DST

Witam

Bawilem sie overclockingiem mojego P4 2.4 GHz FSB 133 i podkrecilem go w
100% stabilnie na 3.11 GHz FSB 172
co ciekawe zabawa z napieciem nie byla potrzebna - nadal pracuje na
domyslnym napieciu

Dalo sie ustawic jeszcze wyzsze FSB - doszedlem do 175 ale komp juz nie byl
stabilny i wychodzil z testow
nic nie dala zabawa z napieciem oraz pamieciami

Interesuje mnie to na ile udalo sie komus wykrecic ten procesorek

PS
moze jest jakas baza w sieci gdzie bede mogl porownac moje wyniki z osiagami
innych ?

--
Bartek
eathan_at_irc.pl