Re: AverTV Studio 303 a winXP

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:30:27 MET DST

> "A lyzka na to NIEMOZLIWE !!!"
>
> hint:
> http://www.avermedia.com/cgi-bin/support_download.asp

wiesz co - szukać tak w necie to każdy potrafi.
Jestem ciekaw czy posiadasz taka karte i rzeczywiście korzystasz z tych
sterowników czy ot tak bez namysłu wyszukałeś ta strone i podałeś tutaj.
Do czego dażę ... na tej stronie NIE ma sterowników do w/w karty TV to co
jest tam pod nazwą : "AVerTV 303/AVerTV StudioService Pack 1" nie jest
sterownikiem ... nawet nie jest instalką tylko zwykłym plikiem wykonującym
który powinniśmy wymienić aby w programie TV była dostepna mozliwość zmiany
systemu nd PAL-DK/PAL-GB :(
Nie wiem po prostu czy wiesz co oznacza słowo STEROWNIK ... a potrzebuje do
wersji avertv studio 303/403 ... sterowniki zawarte w programie
avertvstudio4 nie są tymi które potrzebuje ... to są pod wersje 203 :(

Wszystkich którym w/w karta chodzi pod win XP prosiłbym o przesłanie mi na
priva sterowników które używacie ... mi już brak nerwów na szukanie
odpowiednich - wielkie dzięki.

pozdrawiam - bk