Re: Optyczna myszka bez przewodowa :-(

Autor: topek (topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!_at_post.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:32:35 MET DST

> jakies g***)). Poszukaj też do niej jakichs sterów nowych lub pod swój
No wlasnie, zauwazylem ze winxp widzi myszke jako standardowa na ps2 (badz
USB). Sam wiesniak automatycznie instaluje sterowniki, mnie nie pytajac o
zdanie.
Na stronie producenta: www.typhoon.de znalazlem sterowniki (niby) do mojej
myszki.
Probuje zaktualizowac sterowniki w panelu sterowania ale niestety dostaje
taki komunikat:
http://home.arcor.de/topek/myszka.jpg

Co za wiocha. Zeby nawet porzadnych sterownikow pod XP nie bylo !! :-((((

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)