Re: AverTV Studio 303 a winXP

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:02:12 MET DST

ja mam sterowniki zainstalowne pod xp ktore sa na oryginalnej plycie do
avermedii.
ale co sie okazalo po zassaniu tego sp1 - nie dodaje mi sie funkcja bg/dk
przelaczania dzwieku !!
wniosek jest taki ze na w/w plycie sa stery pod win 2000 i pod nimi mi
dziala tuner ale nie sa to pod xp strowniki !

jezeli ktos ma faktycznie sterowniki pod xp (podpisane) to ja rowniez
chcetnie bym je zassal
jezeli na priv to prosilbym na lord_pander_at_wp.pl (miedzy lord a pander jest
_ )

pozdrawia lord