Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Tomasz Przastek (Goro) (tomekv6_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 15:50:43 MET DST

Dnia 2003-06-24 15:37, Użytkownik Wojtas napisał:

> Coz, nazywa sie to VGA Heatpipe Cooler ZM80A-HP. Wiec jednak heatpipe.
> Pretensje do producentow, a nie do mnie.

...do Ciebie bo jezeli poslugujesz sie fachowymi okresleniami to
powinienes wiedzec co one oznaczaja. Co mnie interesuje jak Zalman
nazywa swoje produkty...

> Czepiasz sie o slowka. Nazwa rura cieplna obejmuje najwidoczniej radiator

...ja sie nie czepiam tylko nie moge patrzec jak wprowadzasz kogos w
blad ta swoja pseudo naukowa gadka. Nie, rura cieplna nie obejmuje
najwidoczneije radiatora. Rura to rura, radiator to radiator. Nigdzie
nie jest powiedziane ze z rura moze laczyc sie tylko radiator. Cieplo
moze byc przekazywane rownie dobrze do innych rzeczy zamiast radiatora.

> wykorzustujacy rure cieplna, czyli w srodku z ciecza o niskiej
temperaturze wrzenia.

...chcesz powiedziec ze w radiatorze tez jest niby ta ciecz. Wiesz wogle
do czego ta ciecz sluzy i jaka jest zasada dzialania takiej rury...
widze ze uparcie nie chcesz przeczytac linku ktory ci dalem i dalej
upierasz sie, ze masz racje a tak nie jest....

--
Pozdrawiam Tomek
---> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)     <---