Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 15:37:14 MET DST

Użytkownik "Tomasz Przastek (Goro)" <tomekv6_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ... to nie jest rura cieplna tylko zestaw, ktory sklada sie z radiatorow
> i wlasnie tej rury. Rura cieplna to tylko ten element w ksztalcie
> litery U laczacy dolna czesc chlodzenia z gorna

Coz, nazywa sie to VGA Heatpipe Cooler ZM80A-HP. Wiec jednak heatpipe.
Pretensje do producentow, a nie do mnie.

> Przeczytaj lepiej sobie to, to moze zrozumiesz o co w tym wszystkim
> chodzi bo narazie to nie masz pojecia o czym piszesz. Polecam
> przeczytanie wszystkich rozdzialow HeatPipe1,HeatPipe2, HeatPipe2.2

Czepiasz sie o slowka. Nazwa rura cieplna obejmuje najwidoczniej radiator
wykorzustujacy rure cieplna, czyli w srodku z ciecza o niskiej temperaturze
wrzenia.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/