Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 18:54:46 MET DST

Użytkownik "Tomasz Przastek (Goro)" <tomekv6_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ...do Ciebie bo jezeli poslugujesz sie fachowymi okresleniami to
> powinienes wiedzec co one oznaczaja. Co mnie interesuje jak Zalman
> nazywa swoje produkty...

Spoko. Mowilem, ze sie nie znam na rurach cieplnych i dopiero sie nimi
zainteresowalem. Dzieki za link, poczytam.
Nie miej do mnie pretensji.
Skoro Zalman tak nazywa swoj produkt, na gieldzie handluja "rurami
cieplnymi" na procesor, na Allegro tez sa "rury cieplne" Zalmana, no i w
hurtowni tez uzywaja sformuowania "rura cieplna" to moglem sie zmylic.
Zaznaczylem, ze sie nie znam na nich i prosilem o opinie.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/