Re: AverTV Studio 303 a winXP

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 09:06:09 MET DST

> ps. wracajac do pamieci mialem waczesniej system win me pl i wszystko bylo
> k. potem przeszedlem na xp pro z sp1 i okazalo sie ze podobnie jak ty caly
> czas mailem blue screeny i musialem laodwac system z ghosta (tez jak ty
> :) ... ciach <

pod XP nigdy nie miałem blue screna - miałem tylko totalny zwis kompa jak
(tylko i wyłącznie!) odpalałem AverTV.
Te stery coś namieszały - bo nie przypuszczam aby oprogramowanie było
walnięte ...
Pod 98se owszem były niebieskie plansze ale tam jest problem innego typu
... juz o tym pisałem.
Pamieci są raczej dobre inaczej miałbym więcej kłopotów z nimi.

pozdrawiam - bk