Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 09:10:10 MET DST

:)

> Wierz jak się to nazywa??
> Natręctwo i handel obnośny
> BTW spam

oooooo........ tym razem sie nie zgodze.. na stronce wszystko pisze, są
zdjęcia itd.. jeśli chcesz sam możesz sobie coś takiego zrobić - masz
wszystkie dane.. a jeśli np. nie masz czasu, ochoty itp a masz troche
grosza to możesz sobie zakupić i też bedziesz zadowolony. Nie wiem dlaczego
ludzie szczerzą kły na widok kogoś innego kto ma dobry pomysł żeby zarobić
parę groszy.

BRAWO Wojtas! wymyślaj dalej i rozbudowuj stronkę! kto będzie chciał to
sobie zrobi (bo i tak by nie kupił) a będą też tacy którzy będą gotowi
zapłacić za coś fajnego (bo i tak nie mieliby np. czasu żeby się tym bawić)

PZDR
Shaman