Re: AverTV Studio 303 a winXP

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 15:28:43 MET DST

mam windowsa xp pro pl z serwis packiem 1 - tuner tez avera 303 i na cd byly
normalnie stery pod systemy oparte na nt (2000 , nt , xp) . tuner dziala pod
tym system.

ps. wracajac do pamieci mialem waczesniej system win me pl i wszystko bylo o
k. potem przeszedlem na xp pro z sp1 i okazalo sie ze podobnie jak ty caly
czas mailem blue screeny i musialem laodwac system z ghosta (tez jak ty
:) ). rozwiazanie problemu lezalo w tym ze po wymianie pamieci (ktoras
(mialem 3) byla wlanieta ) na dwie kosci akurat kingstony 256 sdram -
sytstem dziala bez zarzutu - zero zwisow od czasu jak mam te nowe pamieci-
dlatego te blue screeny w twoim przypadku i "musienie" :) przeintalowywania
systemu ghostem sugeruje mi ze to wina pamieci - moze wyjmij jedna i odpal
kompa i obadaj jak sie zachowuje - dodam ze pod me pl wszystko na tych
walnietych pamieciach dziaalo bez zarzutu !