EPoX 8RDA+ uwaga posiadacze! wyjmijcie jumper JCLK!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 09:57:28 MET DST

czołem - po przeczytaniu paru postów na AOAForums wyjąłem jumper JCLK (czyli
wg. instrukcji ustawiłem płytę w tryb obsługi FSB w zakresie 100-133).. no
więc wyjąłem i.......... i od tej chwili przestałem mieć problemy z
ustawieniem FSB na 200 :) zniknęły też problemy z zasilaniem RAMu
(dotychczas działał bez błędów tylko przy Vdimm 2,9V).. przy 11x166 mogłem
zmienić VCore z 1,675 na 1,575 i komp chodził stabilnie! :)

wcześniej w memteście zawsze zdarzył sie jakiś błąd.. jeśli nie w pierwszym
przebiegu to w drugim - teraz RAM działa bezbłędnie

teraz mam ustawione 10.5x200 przy vcore 1,65V i RAM chodzi synchronicznie w
dual mode przy timingach 5-3-3-cl2.0 z vdimm 2,77!! wcześniej takie
ustawienie było absolutnie niemożliwe.. mogę z ustawieniami iść dalej ale na
razie mi nie potrzeba więcej a poza tym chciałbym poprawić chłodzenie tej
płyty.. próbowalem juz stabilnie 11x200 przy vcore 1,75 ale nie miałem
czasu żeby sprawdzac przy jakim min. napięciu jest stabilnie i jakie timingi
mogą być na pamiątach - ustawiłem 8-3-3-cl2.5 i działało

wygląda więc na to że jumperek JCLK jest po prostu blokadą FSB na max
166????

jeśli jestes posiadaczem mobo 8RDA+ to wyjmuj jak najprędzej jumper JCLK i
daj znać czy u Ciebie również poprawily sie osiągi płyty

PZDR
Shaman