CD-ROM a spowolnienie PC-ta

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 12:07:59 MET DST

Witam!

Z góry przepraszam, jeśli to NTG.
Odczyt z CD-ROMa wyraźnie spowalnia pracę całego komputera, myszka chodzi
bardzo "ciężko". Nie da rady np. odtwarzać filmów DivX bezpośrednio z płyty,
bo "przycina", a kopia całej płyty na dysk trwa jakieś 10 min. Mam ASUS-a
40x (ale próbowałem też na Sony 52x - bez zmian), ABIT KT7-A RAID
(podłączałem pod wszystkie kontrolery - bez zmian), Athlon XP 1800+, Seagate
40GB 7200 obr, 515MB RAM i Windows XP Home. Instalacja najnowszego 4in1
również nie przyniosła poprawy. Szukałem jakiejś opcji dot. UDMA CD-ROM'u,
ale nic takiego nie znalazłem. Any ideas?
Z góry dzięki!

Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: