Re: AverTV Studio 303 a winXP

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 12:03:39 MET DST

Może wyjaśnię dokładniej ...
poza mankamentami z zamykaniem systemu win98se i problememi z averkiem na
windzieXP (aktualnie sterowniki wykasowałem i nie uzywam tej karty pod XP)
oba systemy są stabilne - żadnych zwisów. Wszystko śmiga aż milo :)
Więć pozostaje mi czekac na nowe stery pod windę98se ze strony asusa i ...
nowe stery averka pod winde XP.
Chciałem sie zapytac grupowiczów - czy ktos ma działające sterowniki do
AverTV studio 303 pod win XP ?
Jeżeli tak prosze o namiary - ewentualnie poprosze je na priva.
No a po drugie chciałem troche przestrzec tych "ludków" którzy kupują ta
sama płyte gł. asusa co ja (p4p800) i chca mieć zainstalowany na niej taki
zabytek jak poczciwa winda 98se -> niestety asus nie dopracował sterowników
... :(

Dzięki - bk