Re: EPoX 8RDA+ uwaga posiadacze! wyjmijcie jumper JCLK!

Autor: PW (pw13_at_box43.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 19:28:02 MET DST

Shaman wrote:
> wcześniej w memteście zawsze zdarzył sie jakiś błąd.. jeśli nie w
> pierwszym przebiegu to w drugim - teraz RAM działa bezbłędnie

a wlasnie, jak przetestowac i czym RAM, swego czsu ustawilem dosc
agresywnie pamieci i przy athlonku 1700 wykreconym, mialem wszystko
ok, dopuki nie pakowalem duzych plikow, jak sie okazalo, nie dawaly
sie rozpakowac, bledy CRC itp, po zjechaniu z pamieci, wszystko jest OK
no wiec moje pytanie wlsnie brzmi, czymtestowac RAM aby miec pewnosc,
ze bedzie wsio ok ??

--
PW
GG: 655449